مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:012019-10-15اجتماعي

مشکلات و تسهیلات مرز مهران از زبان زوار اربعین+فیلم


برخی از زوار اربعین حسینی مشکلات و تسهیلات موجود در پایانه مرزی مهران را بیان کردند.

- مشکلات و تسهیلات مرز مهران از زبان زوار اربعین+فیلم برخی از زوار اربعین حسینی مشکلات و تسهیلات موجود در پایانه مرزی مهران را بیان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به عتبات عالیات، علی رغم تمامی تبلیغات منفی و هجمه های رسانه ای علیه پیاده روی عظیم اربعین حسینی، اما عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) با حضور میلیونی خود بار دیگر پای در مسیر عشق گذاشتند.

با توجه ازدحام جمعیت در شهرهای زیارتی نجف، سامرا و کربلا مسئولان ایرانی و عراقی از زوار می خواهند تا از توقف در این شهرها جلوگیری کرده و پس از زیارت به سمت کربلای معلی حرکت کنند.

در این میان بروز مشکلاتی نظیر کمبود خدما ت رسانی از سوی موکب های بین مسیر نجف تا کربلا با توجه به تراکم بالای جمعیت و گرمای شدید هوا قابل پیش بینی است اما موکب داران تا انجا که می توانند با کمترین امکانات به زوار حسینی خدمت می کنند.

اما شهروندان از وجود برخی مشکلات در پایانه مرزی مهران گلایه می کنند.

عباسیان شهروندی است که از طریق مرز مهران به خاک عراق وارد شده و می گوید: وقتی از ترمینال به پایانه مرزی مهران وارد می شویم اصلا پیش بینی نمی کنیم که قرار است اتوبوس ها ما را در فاصله 7 تا 8 کیلومتری پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات و تسهیلات مرز مهران از زبان زوار اربعین+فیلم

مشکلات و تسهیلات مرز مهران از زبان زوار اربعین+فیلم