مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:572019-10-15حوادث

دستگیری 181 جیب بر در متروی تهران


جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح عملکرد شش ماهه پلیس مترو از دستگیری 181 جیب بر در ایستگاه های متروی پایتخت خبر داد.

- عکس تزیینی است جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح عملکرد شش ماهه پلیس مترو از دستگیری 181 جیب بر در ایستگاه های متروی پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای درباره عملکرد پلیس مترو در نیمه نخست امسال گفت: ماموران پلیس مترو در تمامی ایستگاه های متروی پایتخت حضور داشته و نسبت به تامین نظم و امنیت در این محیط و نیز خدمات رسانی به شهروندان و مسافران مترو اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز در نیمه نخست امسال 181 جیب بر در ایستگاه های مترو پایتخت دستگیر شده اند که برای این افراد پرونده ای تشکیل و روانه دادسرا شده اند.

این افراد عمدتا در ایستگاه های پرتردد و با سواستفاده ازشلوغی دست به سرقت می زدند.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین از کشف موادمخدر و دستگیری چندین موادفروش نیز خبر داد و گفت: طی این مدت 10 کیلوو 400 گرم انواع موادمخدر از تعدادی از خرده فروشان دستگیر شده در مترو کشف شده است.

موقوفه ای ادامه داد: علاوه بر گشت ها و ماموران پلیس مترو، ماموران و گشت های نامحسوس نیز در ایستگاه های مترو حضور داشته و با جرائم و تخلفات برخورد خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 181 جیب بر در متروی تهران

دستگیری 181 جیب بر در متروی تهران