مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:552019-10-15سياسي

دوره کودکی و بالای سن 60 سال؛ زمان طلایی برایی شناسایی و درمان مشکل بینایی


به گفته معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور دوره کودکی و بالای سن 60 سال که دیابت و آب مروارید  فرد را  تهدید می کند زمان طلایی برای شناسایی و درمان مشکل بینایی است.

- دوره کودکی و بالای سن 60 سال؛ زمان طلایی برایی شناسایی و درمان مشکل بینایی به گفته معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور دوره کودکی و بالای سن 60 سال که دیابت و آب مروارید  فرد را  تهدید می کند زمان طلایی برای شناسایی و درمان مشکل بینایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترمحمد نفریه صبح امروز و همزمان با روز جهانی نابینایان ، دربرنامه زنده شبکه خبرحضور یافت و درخصوص قانون عصای سفید گفت: سازمان ملل در سال 1364 مصوبه ای به نام قانون عصای سفید برای رفع تبعیض ازمعلولین به خصوص نابینایان ومطالبات آنها تصویب کرد تا براساس آن ، سیاستگذاران و دست اندرکاران کشورها هر سال 15 اکتبر مصادف با 23 مهرماه را روز عصای سفید یا روز جهانی نابینایان اعلام کنند.

وی افزود: پس از تصویب این قانون،سازمان ملل مصوبات دیگری از جمله کنوانسیون حقوق معلولان داشت که کشور جمهوری اسلامی ایران نیز به این کنوانسیون پیوست البته قبل از آن قانون جامع حمایت از معلولان در ایران وجود داشت که سال 96 دوباره بازبینی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره کودکی و بالای سن 60 سال؛ زمان طلایی برایی شناسایی و درمان مشکل بینایی

دوره کودکی و بالای سن 60 سال؛ زمان طلایی برایی شناسایی و درمان مشکل بینایی