مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:492019-10-15اقتصادي

اختصاص 33 هزار میلیارد تومان برای افزایش حقوق در سال 99


در جلسه ستاد بودجه کشور که دیروز تشکیل شد، برای سال آینده حداقل 33 هزار میلیارد تومان بیش از سال جاری افزایش حقوق بین همکاران شاغل و بازنشسته توزیع خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد،محمد باقر نوبخت ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با گذشت 6 ماه از رخداد سیل امسال، ارزیابی میزان جبران خسارت باید صورت می گرفت گفت: با توجه به اینکه سازمان برنامه و بودجه تا کنون بیش از 7 هزار میلیارد تومان از طریق اعتبارات برای جبران خسارات تخصیص داد و 8 هزار میلیارد تومان نظام بانکی به صورت تسهیلات پرداخت کرده است لازم بود بازدید میدانی از استان های درگیر سیل انجام شود.

وی افزود: در لرستان حدود هزار و 125 میلیارد تومان به صورت تسهیلات ودو هزار و 950 میلیارد تومان به کسر هزار و 125 میلیارد تومان به صورت اعتبارات و کمک بلاعوض پرداخت شد.

نوبخت با بیان اینکه در حاشیه سفربه لرستان تکمیل 2 هزار واحد مسکونی از سوی دولت در خصوص افراد کم درآمد استان آغاز می شود، بیان کرد: بنا شد که کمتر از یک سال به صورت 11 ماهه این واحدهای مسکونی تکمیل شوند.

وی در رابطه با وضعیت زیرساخت مناطق سیل زده خاطرنشان کرد: برای تسریع در روند ساخت بالغ بر هزار میلیارد تومان فقط برای زیرساخت های این استان پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 33 هزار میلیارد تومان برای افزایش حقوق در سال 99

اختصاص 33 هزار میلیارد تومان برای افزایش حقوق در سال 99