مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:492019-10-15اجتماعي

وقوع کمتر از یک درصد جرائم کشور در کردستان


معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کردستان از وقوع کمتر از یک درصد جرائم کشور در استان کردستان خبر داد و گفت: در تلاشیم تا این میزان جرائم را در استان به صفر برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عبدالله فاتحی، در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان کردستان با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره و مددکاری معاونت فرهنگی نیروی انتظامی استان اظهار کرد: در شش ماه گذشته چهار هزار و 322 نفر از مردم استان کردستان به واحد مشاوره نیروی انتظامی مراجعه کرده اند.

وی با اشاره به اینکه 89 درصد از جرائم به درمان و صلح منجر شده است، افزود: این مشاوره ها در زمینه های تحصیلی، خانوادگی و ترک اعتیاد بوده است.

فاتحی بیان کرد: آموزش همگانی یکی از اولویت های اجرایی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی بوده است چراکه بیشتر جرائم به وقوع پیوسته به دلیل نداشتن آگاهی مردم در محافظت از اموال شان بوده است.

وی افزود: نیروی انتظامی، در این راستا 786 جلسه برای جامعه هدف از مهدکودک تا مقاطع بالاتر دانشگاهی و ادارات برگزار کرده است تا سطح آگاهی مردم در زمینه های مختلف را ارتقا دهد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کردستان از وقوع کمتر از یک درصد جرائم کشور در استان کردستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه فرهنگ مردم کردستان به گونه ای است که مخالف جرم و طالب برقراری امنیت و آسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع کمتر از یک درصد جرائم کشور در کردستان

وقوع کمتر از یک درصد جرائم کشور در کردستان