مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:492019-10-15اقتصادي

پرداخت تسهیلات به زنان روستایی و عشایری


مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری در سازمان امور عشایر کشور با بیان نتایج پروژه صندوق های خرد محلی در روستاها، گفت: - یکی از نتایج ارزشمند صندوق خرد محلی، شبکه سازی صندوق است که با این اتفاق زنان روستایی به عنوان سهامدار شناخته می شوند و وام دادن به آنها از نظر قانونی هیچ مشکلی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فخرالسادات بنی هاشم در همایش ملی زنان روستایی و عشایر، بیان کرد: معاونت امور زنان و خانواده به عنوان متولی حمایت از زنان روستایی و عشایری، در سال های گذشته در این زمینه تفاهم نامه هایی امضا و اجرا کرده که یکی از آن ها ترویج تولید محصولات استاندارد و گواهی شده است.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ملی استاندارد، معاونت امور زنان و خانواده و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به امضا رسیده است، گفت: ارزیابی ما از این تفاهم نامه این است که فرهنگ تولید محصول استاندارد نهادینه و وارد زندگی مردم روستایی و عشایری شود.

مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری در سازمان امور عشایر کشور پیام اصلی همایش را، حمایت و پشتیبانی از زنان روستایی و عشایری برای ارتقای توانمندی های آن ها دانست و افزود: مخاطبان همایش زنان روستایی و عشایر؛ سیاستمداران، برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به زنان روستایی و عشایری

پرداخت تسهیلات به زنان روستایی و عشایری