مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:442019-10-15اقتصادي

آبرسانی سیار در شهرک صنعتی شهرکرد


سرپرست شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری تأمین آب را از دیگر مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر شهرک صنعتی شهرکرد با تانکر آبرسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فلاح صبح امروز در دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بحث احداث تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی شهرکرد و چند شهرک صنعتی دیگر در استان، گفت: گره های ترافیکی شهرک صنعتی شهرکرد در حال تبدیل شدن به بحران است، برای احداث این تقاطع در شهرک صنعتی شهرکرد نیازمند 16 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری تأمین آب را از دیگر مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر شهرک صنعتی شهرکرد با تانکر آبرسانی می شود که برای حل مشکل آب در شهرک های صنعتی اقداماتی از جمله تأمین آب از طرح عمان سامانی و از محل روان آب های سطحی به طور موقت در حال انجام است.

بانک تسهیلات مربوط به طرح ملی پوشاک در چهارمحال و بختیاری را بلوکه کرده است وی با بیان اینکه ظرفیت شهرک صنعتی شهرکرد در حال تکمیل است، خاطرنشان کرد: اگر شرکت شهرک های صنعتی متولی منطقه ویژه اقتصادی در چهارمحال و بختیاری باشد، نیازی به احداث شهرک صنعتی جدید در شهرکرد نداریم و واحدهای صنعتی در این شهرکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار در شهرک صنعتی شهرکرد

آبرسانی سیار در شهرک صنعتی شهرکرد