مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:442019-10-15اقتصادي

افزایش 65 درصدی صادرات کالای تولیدی از منطقه آزاد ارس


مدیر عامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس گفت: صادرات کالای تولیدی از این منطقه در نیمه نخست امسال حدود 65 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از منطقه آزاد ارس، محسن نریمان مجموع صادرات از منطقه آزاد ارس در قالب صادرات قطعی، حاصل از تولید به سرزمین اصلی، صادرات مجدد و صادرات کالای داخلی را در شش ماهه نخست امسال 245 میلیون دلار اعلام کرد.

وی ارزش صادرات قطعی منطقه در شش ماهه نخست امسال را 48 میلیون دلار اعلام و خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست پارسال 28 میلیون دلار صادرات قطعی از این منطقه انجام گرفته بود.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس ارزش صادرات حاصل از تولید در منطقه به سرزمین اصلی را در نیمه نخست امسال 78 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به صادرات 48 میلیون دلاری نیمه نخست پارسال رشد قابل توجهی نشان می دهد .

وی عمده کشورهای هدف صادراتی منطقه آزاد ارس را آذربایجان، ترکیه، عراق، قرقیزستان، افغانستان، ارمنستان، چین، امارات متحده عربی، فدراسیون روسیه و گرجستان اعلام کرد و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری آذربایجان با 44 درصد، ترکیه با 24 درصد و عراق با 9 درصد بیشترین سهم را از صادرات منطقه داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 65 درصدی صادرات کالای تولیدی از منطقه آزاد ارس

افزایش 65 درصدی صادرات کالای تولیدی از منطقه آزاد ارس