مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:412019-10-15سياسي

باید نظام سیاست گذاری در شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییر کند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: از همان ابتدای قبول مسئولیت در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بر این موضوع تأکید داشتم که باید نظام سیاست گذاری در شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیین امضای تفاهم نامه همکاری میان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان بسیج اساتید، با حضور سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

عاملی بابیان اینکه وجود نهاد بسیج چه در دانشگاه و چه در سایر محیط ها یکی سرمایه بزرگ است، اظهار داشت: انگیزه و روحیه انقلابی بسیج یک روحیه و انگیزه ارزشمند است که باید حفظ و برای حل مشکلات کشور از آن بهره گرفته شود.

بسیج اساتید در دانشگاه باید منشأ وحدت و تقویت فضای همکاری باشد وی ادامه داد: بسیج اساتید در دانشگاه باید منشأ وحدت، اتحاد و تقویت فضای همکاری باشد و تفرقه افکنی در محیط دانشگاه که دست دشمن در آن مشاهده می شود، باید توسط اساتید بسیجی دفع و برطرف شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه علم و فناوری در نگاه مقام معظم رهبری مدظله العالی ، گفت: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی تنها در مورد پیشرفت علمی کشور فرمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید نظام سیاست گذاری در شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییر کند

باید نظام سیاست گذاری در شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییر کند