مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:382019-10-15اجتماعي

بهره مندی 112 دانش آموز دارای آسیب بینایی از خدمات آموزشی در کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: 112 دانش آموز دارای آسیب بینایی خفیف تا عمیق در مدارس و مراکز با نیازهای ویژه یا تحت آموزش تلفیقی فراگیر در مدارس عادی از خدمات آموزشی، - پرورشی، حمایتی و توانبخشی آموزش و پرورش با نیازهای ویژه استان در سال تحصیلی جاری بهره مند شده اند.

خلیل رنجبر در گفت وگو ایسنا، با تأکید بر اهمیت فرهنگ سازی در برخورد مناسب با افراد دارای آسیب بینایی اظهار کرد: راگیر سازی نظام آموزشی، تسهیل کننده پذیرش و ترویج برخوردهای اجتماعی مناسب با دانش آموزان دارای آسیب بینایی در جامعه است.

وی عنوان کرد: دانش آموزان دارای آسیب بینایی در 9 شهرستان، ناحیه و منطقه سنندج، مریوان، دهگلان، قروه، کامیاران، بیجار، سقز، سروآباد و موچش در دوره های تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه پیش حرفه ای دوره اول و حرفه ای دوره دوم تحت پوشش آموزش و پرورش با نیازهای ویژه استان می باشند.

رنجبر، با تأکید بر توانمندی دانش آموزان دارای آسیب بینایی به عنوان توانمندترین گروه معلولان افزود: گوهر اراده، خواستن و تلاش انسان را به اوج موفقیت می رساند و معلولیت های ظاهری و بدنی، مانع جدّی برای رشد و ترقی به شمار نمی آید و نمی تواند انسان را از پیشرفت باز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 112 دانش آموز دارای آسیب بینایی از خدمات آموزشی در کردستان

بهره مندی 112 دانش آموز دارای آسیب بینایی از خدمات آموزشی در کردستان