مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:292019-10-15سياسي

سند «نظام هویت معتبر در فضای مجازی کشور» ابلاغ شد


سند «نظام هویت معتبر در فضای مجازی کشور» که بعد از رسیدن به استحضار رهبر انقلاب، از سوی شورای عالی فضای مجازی تصویب شده است، منتشر شد.

- سند نظام هویت معتبر در فضای مجازی کشور که بعد از رسیدن به استحضار رهبر انقلاب، از سوی شورای عالی فضای مجازی تصویب شده است، منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سند به شرح زیر است: کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات و شرکت های دولتی و مؤسسات و نهادهای عمومی و غیردولتی کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام و یا تصریح نام است یا قانون خاص دارند ستاد کل نیروهای مسلح سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در اجرای ماده11 آیین نامه داخلی شورای عالی فضای مجازی، به پیوست مصوبه جلسه پنجاه و نهم مورخ 1398/6/9 شورای عالی با موضوع نظام هویت معتبر در فضای مجازی کشور که طی نامه شماره 98/103357 مورخ 1398/7/8 به استحضار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رسیده است، برای اجرا ابلاغ می شود.

دبیر شورای عالی فضای مجازی ـ سیدابوالحسن فیروزآبادی نظام هویت معتبر در فضای مجازی کشور مقدمه برای هر نوع تعامل فنی، اقتصادی (پولی و مالی)، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اداری میان اشخاص، گروه‏ها، اشیاء، خدمات، محتواها و مکان­ها به هویت معتبر نیاز بوده و شکل­گیری نظام قابل اطمینان برای هویت در فضای مجازی کشور ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند «نظام هویت معتبر در فضای مجازی کشور» ابلاغ شد

سند «نظام هویت معتبر در فضای مجازی کشور» ابلاغ شد