مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:182019-10-15فناوري

معرفی فناوری های نو هوآوی در سیستم باتری و شارژ سریHuawei Mate30


هوآوی در گوشی های سری Mate بالاترین سطح از نوآوری را ارائه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام شرکت هوآوی، یکی از شرکت های پیش رو در ارائه باتری های پرظرفیت و توان شارژدهی بالا است که در سال های گذشته با استفاده از باتری های قدرتمند و بهره گیری از روش های شارژ سریع حتی برای گوشی های میان رده خود، بخش باتری محصولات خود را تقویت کرده است.

باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر ساعتی اولین فاکتور در ارائه عملکرد شارژ عالی این است که گوشی هوشمندی از منبع انرژی پرقدرتی بهره مند باشد.

هوآوی با استفاده از یک باتری پرظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی در این گوشی ساختاری ایجاد کرده که کمتر گوشی پرچم داری این قابلیت را دارد.

شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند برای اینکه اصول طراحی خود را در ساخت گوشی های هوشمند رعایت کنند، محدودیت های زیادی را در نظر می ‎گیرند که یکی از آنها در بخش ضخامت گوشی است.

هوآوی در سال جاری علاوه بر اینکه در این بخش ضخامت و ابعاد گوشی های سری Huawei Mate 30را در حد پرچم داران قبلی خود نگه داشته، ظرفیت باتری دستگاه ها را نیز افزایش داده که منجر به شارژدهی بهتر گوشی هوشمند می شود.

نکته دیگر بهره گیری از هوش مصنوعی در رابط کاربری EMUI 10است که به گوشی کمک می کند تا با رفتارشناسی بهتر کاربر و همچنین مدیریت حافظه رم و برنامه های در حال اجرا، کمک ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فناوری های نو هوآوی در سیستم باتری و شارژ سریHuawei Mate30

معرفی فناوری های نو هوآوی در سیستم باتری و شارژ سریHuawei Mate30