مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:012019-10-15ورزشي

لیونل مسی فوتبال نابینایان از دغدغه هایش می گوید


بهزاد زادعلی اصغر قهرمان پارا المپیک تبریزی و یکی از ملی پوشان فوتبال پنج نفره ی نابینایان است که با معجزه ی ایمان به توانایی خود، توانست ثابت کند، - "لیونل مسی فوتبال نابینایان" از دغدغه هایش می گوید "بهزاد زادعلی اصغر" قهرمان پارا المپیک تبریزی و یکی از ملی پوشان فوتبال پنج نفره ی نابینایان است که با معجزه ی ایمان به توانایی خود، توانست ثابت کند، معلولیت جسمی و فیزیکی برای روح بزرگ و پر توانش محدودیت نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 15 اﮐﺘﺒﺮ، 23 مهر روز ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻧﺎﺑﯿﻨﺎﯾﺎن و ﻋﺼﺎی ﺳﻔﯿﺪ نام گذاری شده است، این روز در راستای اﻫﻤﯿﺖ دادن ﺑﻪ روﺷﻨﺪﻻن، ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺸﮑﻼت آن ها و اﯾﺠﺎد ﻣﺤﯿﻂ ﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮای اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن از ﻋﺼﺎی ﺳﻔﯿﺪ، بنیان نهاده شده است.

نابینایان شاید به چشم دیگران ناتوان دیده شوند ولی گاهیآنها، دنیا را زیباتر از بینایان می‎بینند و بی تفاوت از زیبایی های دنیا و توانایی های خود رد نمی شوند، افرادی که مسیر موفقیت زندگی خود را با چشم دل طی می کنند.

بهزاد زادعلی اصغر ، قهرمان پارا المپیک تبریزی، در مسابقات پارالمپیک ریو با سوپرگل های خود به لقب لیونل مسی فوتبال نابینایان شهرت یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیونل مسی فوتبال نابینایان از دغدغه هایش می گوید

لیونل مسی فوتبال نابینایان از دغدغه هایش می گوید