مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:112019-10-15ورزشي

تیم مهراز قم مدعی صعود به لیگ برتر هندبال است


سرمربی تیم هندبال مهراز قم از جذب چند بازیکن غیربومی برای تیمش در لیگ دسته اول کشور خبر داد و تاکید کرد تیم مهراز قم مدعی صعود به لیگ برتر هندبال است.

- محمد خیل خانه در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: تیم هندبال مهراز قم برای حضور در فصل جدید لیگ دسته اول هندبال کشور آماده می شود و می خواهیم پس از چند سال دوری قم از لیگ های کشور، نماینده ای شایسته و پرافتخار برای قم باشیم.

وی افزود: 2 ماه است که تمرینات بدنسازی پرفشاری را انجام داده ایم و خوشبختانه از این فشار تمرین، بدون مصدوم خارج شدیم و اکنون تمرینات فنی و تاکتیکی با مساعدت مدیر کل ورزش و جوانان قم در سالن شهید حیدریان قم آغاز شده است.

سرمربی تیم هندبال مهراز گفت: تا شروع لیگ دسته اول، کمتر از یک ماه زمان داریم و ترکیب تیم مهراز را به طور عمده بازیکنان بومی تشکیل می دهند و 4 یا 5 بازیکن غیربومی مهم و تعیین کننده نیز ترکیب تیم ما را کامل می کنند.

خیل خانه بیان داشت: تاکنون جذب جواد رضایی بازیکن فصل گذشته تیم زاگرس اسلام آباد غرب، مهدی رزاق پور بازیکن فصل گذشته ذوب آهن اصفهان، مسعود محسنی بازیکن تیم ملی هندبال ساحلی و غلام حاتمی بازیکن تیم دشتستان نهایی شده و در پی جذب یک بازیکن دیگر نیز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مهراز قم مدعی صعود به لیگ برتر هندبال است

تیم مهراز قم مدعی صعود به لیگ برتر هندبال است