مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:062019-10-15اقتصادي

پلمب 29 واحد تولیدی در البرز/ارزیابی مستمر طلافروشی های استان


مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: سال گذشته 11 هزار و 974 واحد تولیدی مورد بازدید قرار گرفت و 29 مورد پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، فتانه شکرالهی، مدیرکل استاندارد استان البرز ظهر امروز در نشست مطبوعاتی که به مناسبت روز جهانی استاندارد برگزار شد، از فعالیت بیش از سه هزار واحد تولیدی و صنعتی در البرز خبر داد و گفت: در این میان، یک هزار و 501 مورد مشمول استاندارد اجباری هستند که کیفیت تولیدات این واحدها به صورت مستمر بررسی و ارزیابی می شود.

مدیرکل استاندارد استان البرز با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و تحریم ها اذعان کرد: مشکلات خاصی در مسیر راه اندازی واحدهای تولیدی وجود دارد اما تعداد پرونده های جدید استانداردی که صادر می شود حاکی از آن است که فرآیند تولید در کشور متوقف نشده است.

وی مطرح کرد: البرز در حوزه صدور پروانه جدید استاندارد در رتبه پنجم کشور قرار دارد؛ در سال گذشته 307 پروانه جدید استاندارد و در 6 ماهه نخست سال جاری 145 پروانه استاندارد در البرز صادر شده است.

شکرالهی با بیان اینکه نظارت جدی بر واحدهای تولیدی استان البرز صورت می گیرد، اظهار کرد: سال گذشته 11 هزار و 974 واحد تولیدی مورد بازدید قرار گرفت و در این میان 36 واحد به دلیل عدم تطابق استانداردهای مشخص شده به مراجع قضایی ارجاع و 29 مورد نیز پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 29 واحد تولیدی در البرز/ارزیابی مستمر طلافروشی های استان

پلمب 29 واحد تولیدی در البرز/ارزیابی مستمر طلافروشی های استان