مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:022019-10-15سياسي

معاون هماهنگ کننده، رییس بازرسی و مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب شدند


طی مراسمی با حضور وزیر دفاع، روسای سازمان های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات وزارت دفاع، مدیران عامل سازمان ها و جمعی از معاونین وزارت دفاع، - معاون جدید هماهنگ کننده، رییس بازرسی و مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با اشاره به ایام اربعین حسینی و راهپیمایی عظیم دوستداران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش از اقصی نقاط جهان به سمت کربلای معلی اظهار داشت: خداوند توفیق انس با ائمه معصومین(ع) را به ما عطا کرد و انشاء الله بتوانیم در مسیرنورانی ائمه معصومین(علیهم السلام) و و لایت فقیه ثابت قدم بمانیم.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه این جلسه با هدف تکریم و معارفه عده ای از خدمتگزاران عرصه صنعت دفاعی برگزار شده است اظهار داشت: در نظام مدیریت کلان و راهبردی گردش مشاغل و مسئولیت ها موجب پویایی ، رشد و حرکت در مسیر پیشرفت هر چه بیشتر سازمان به سمت اهداف متعالی خود می شود.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به اینکه جابه جایی های شغلی فرصتی برای بروز خلاقیت ها و نوآوری در سازمان است افزود: در این اقدام باید از افراد متعهد و متخصصی بهره جست که سازمان را با برنامه های به روز و کارآمد چندین گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون هماهنگ کننده، رییس بازرسی و مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب شدند

معاون هماهنگ کننده، رییس بازرسی و مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب شدند