مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:382019-10-15سياسي

بازداشت سرشبکه کانال ضدانقلاب تبلور اقتدار دستگاه های اطلاعاتی ایران است


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با تبریک ضرب شست اطلاعاتی سپاه به سرویس های اطلاعاتی غربی و دستگیری سرشاخه کانال ضد انقلابی آمدنیوز، - این اقدام را نماد اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی در برابر شبکه عنکبوتی سرویس های امنیتی بیگانه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با تبریک ضرب شست اطلاعاتی سپاه به سرویس های اطلاعاتی غربی و دستگیری سرشاخه کانال ضد انقلابی آمدنیوز، این اقدام را نماد اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی در برابر شبکه عنکبوتی سرویس های امنیتی بیگانه دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اقدام شگفت انگیز و معنادار پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکار سرشبکه کانال ضد انقلابی و معاند آمدنیوز (صدای مردم) جلوه ای از الطاف و نصرت الهی بر ملت ایران در صحنه رویارویی با جبهه وسیع و گسترده دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و فتنه اندیشان و فتنه سازان داخلی و خارجی است به شمار می رود که همواره آنان را مقهور حقانیت و عظمت خود ساخته است.

این بیانیه می افزاید: بی شک دستگیری روح الله زم از مهره های موثر و مورد حمایت سازمان های اطلاعاتی و سرویس های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی، فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی در یک عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت سرشبکه کانال ضدانقلاب تبلور اقتدار دستگاه های اطلاعاتی ایران است

بازداشت سرشبکه کانال ضدانقلاب تبلور اقتدار دستگاه های اطلاعاتی ایران است