مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:262019-10-15سياسي

پاسخ حزب موتلفه اسلامی به گزارش «متهم به نفوذ»


حزب موتلفه اسلامی اعلام کرد که تخریب و تضعیف دولت حتی در مواردی که کاملا سیاست های جاری را مفید برای مصالح و منافع ملت و کشور نمی داند خودداری داشته و دارد لکن نقد دلسوزانه و تذکر و نیز نصیحت به ائمه المسلمین را وظیفه شرعی و عقلی و حزبی خود دانسته و می .

- حزب موتلفه اسلامی اعلام کرد که تخریب و تضعیف دولت حتی در مواردی که کاملا سیاست های جاری را مفید برای مصالح و منافع ملت و کشور نمی داند خودداری داشته و دارد لکن نقد دلسوزانه و تذکر و نیز نصیحت به ائمه المسلمین را وظیفه شرعی و عقلی و حزبی خود دانسته و می داند و آن را برای ریاست جمهوری مفید و یاری دهنده به او در اداره صحیح کشور می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوابیه موتلفه به گزارش سایت قطره و به نقل ازمتهم به نفوذ به شرح زیر است: پیرو تحلیل آن خبرگزاری در تاریخ دوشنبه 98/7/22 با کد خبری 98072116095 در رابطه با موضع هفتگی دبیر کل محترم حزب موتلفه اسلامی پیرامون سخنان ریاست محترم جمهوری لطفا توضیحات زیر را طبق قانون مطبوعات امر به انتشار فرمایید.

در نظام مردمسالاری جمهوری اسلامی ایران، براساس اصل آزادی بیان اظهارات هر مسئول از جمله ریاست محترم جمهوری را می توان نقد کرد و به وی تذکر داد.

حزب موتلفه اسلامی، بر مبنای احترام به قانون و رای اکثریت مردم و تنفیذ رهبر معظم ولی فقیه و موازین اسلامی از تخریب و تضعیف دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ حزب موتلفه اسلامی به گزارش «متهم به نفوذ»

پاسخ حزب موتلفه اسلامی به گزارش «متهم به نفوذ»