مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:162019-10-15پزشكي

برگزاری کارگاه آموزشی الکترونیکی نمودن پرونده های بالینی بیماران در مهاباد


کارگاه آموزشی الکترونیکی نمودن رسیدگی به پرونده های بالینی بیماران درمهاباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکزمهاباد؛ مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: در راستای اهداف کلی نظام اداری با الکترونیکی نمودن اسناد پزشکی استفاده از اسناد کاغذی برای مدارک بالینی بیماران منسوخ شده و در چند استان تاکنون به صورت پایلوت اجرا شده است.

امیر بهزاد افزود: هدف از برگزاری این کارگاه اجرای برنامه رسیدگی الکترونیکی به پرونده های بالینی به صورت روتین برای بیمارستانهای استان به جای استفاده از اسناد کاغذی است که از اول آبان ماه در چندین شهرستان استان به صورت پایلوت انجام می شود.

وی اضافه کرد: این کارگاه آموزشی با حضور 32 نفر از کارشناسان بیمه سلامت، مسئولان درآمد و کارشناسان IT از بیمارستانهای مهاباد، نقده ،پیرانشهر، سردشت و اشنویه زیر نظر مدرسانی از بیمارستان سید الشهد و دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

جواد مجیدی، رییس اداره نظارت براسناد پزشکی بیمه سلامت استان آذربایجانغربی هم در این کارگاه آموزشی گفت: این کارگاه در شهرستانهای خوی، مهاباد و بوکان برای کارشناسان IT مسئولان درآمد و کارشناسان بیمه سلامت در سه دوره برگزار می شود که نخستین دوره آن در شهرستان خوی برگزار شد و دوره سوم آن نیز در شهرستان بوکان اجرا می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه آموزشی الکترونیکی نمودن پرونده های بالینی بیماران در مهاباد

برگزاری کارگاه آموزشی الکترونیکی نمودن پرونده های بالینی بیماران در مهاباد