مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:072019-10-15اقتصادي

احداث 58 کیلومتر مسیر دوچرخه تا پایان سال در مشهد


رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت : با پیش بینی 15 میلیارد تومان اعتبار تا پایان امسال 58 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در سطح مشهد احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مرکز خراسان رضوی ، مجتبی بهاروند افزود : از جمله این مسیرها می توان به حدفاصل میدان فلسطین تا میدان شهدا و همچنین بخشی از مسیر کوهسنگی تا آرامگاه خواجه ربیع اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه شبکه مصوب مسیرهای دوچرخه شهر مشهد 250 کیلومتر است گفت : تا پایان سال گذشته ، بیش از 125 کیلومتر از این مسیرها احداث شد و امیدوار هستیم امسال نیز 58 کیلومتر دیگر ساخته شود و به بهره‎برداری برسد.

بهاروند افزود : با تاکیدات شورای شهر مشهد ، شهرداری اتصال یکی از مسیرهای مهم دوچرخه که غرب مشهد را مرکز شهر وصل می کند، در دستور کار قرار داده است که این مسیر از خیابان فلسطین آغاز و به میدان شهدا ختم می شود.

رییس کمیسیون عمران ، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت : طراحی این مسیر به شکلی است که خیابان های سناباد، ابن سینا غربی و شرقی، شهید چمران و دانشگاه را هم تحت پوشش قرار می دهد.

بهاروند طول این مسیر را 4.

5 کیلومتر اعلام کرد و گفت: به منظور ساخت این مسیر، 16 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و در مجموع برای اجرای مسیرهای دوچرخه در سال جاری، اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 58 کیلومتر مسیر دوچرخه تا پایان سال در مشهد

احداث 58 کیلومتر مسیر دوچرخه تا پایان سال در مشهد