مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:012019-10-15ورزشي

تاکنون ورزشکاران المپیکی کرمان حمایت مالی نشدند


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تاکنون هیچ حمایت مالی از سوی بنگاه های اقتصادی به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی نشده و پیگیر این مسئله خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، میثم پاریزی امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی در نشست خبری به میزان فضای ورزشی موجود در استان کرمان اشاره کرد و اظهار داشت: فضای ورزشی در استان کرمان به ازای هر نفر 0.

45 متر است که در هفته تربیت بدنی قرار است 20 پروژه ورزشی افتتاح شود و 50 هزار متر مربع به فضاهای ورزشی موجود در استان اضافه می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: ستاد برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک در کرمان بلافاصله بعد از هفته تربیت بدنی تشکیل می شود، ورزشکاران المپیکی دغدغه این را دارند و نگران هستند که تاکنون هیچ حمایت مالی از سوی بنگاه های اقتصادی به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی نشده و پیگیر این مسئله خواهیم بود.

وی عنوان کرد: ما باید این سوال را مطرح کنیم که آیا ارتباط با سیاسیون منافع ورزش را تامین کرده است اگر اینطور نبوده پس ما بازنده ایم  باید اقتدار ورزش را حفظ کنیم من به سوی هیچ فرد سیاسی گرایش ندارم و انتخاب من هم بدون هیچ فشار سیاسی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون ورزشکاران المپیکی کرمان حمایت مالی نشدند

تاکنون ورزشکاران المپیکی کرمان حمایت مالی نشدند