مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:512019-10-15پزشكي

ترحم ممنوع...


معاون توانبخشی بهزیستی بوشهر با بیان اینکه عصای سفید حرمتی دارد، گفت: شاید باور نکنید اما بسیاری از افراد نابینا توانمندی هایی دارند که انسان را انگشت به دهان و حیران می کند، - معاون توانبخشی بهزیستی بوشهر می گوید: شاید باور نکنید اما بسیاری از افراد نابینا توانمندی هایی دارند که انسان را انگشت به دهان و حیران می کند، اما از همه چیز مهمتر این است که عزیزان هنگامی که با فرد نابینایی مواجه می شوند با ترحم برخورد نکنند.

سهیلا اشجع در گفت وگو با ایسنا با تبریک ویژه 15 اکتبر، روز جهانی عصای سفید به نابینایان بیان کرد: 23 مهرماه به ما یادآوری می کند نابینایانی که به عنوان شهروند در کنار ما زندگی می کنند دارای حقوق و مطالباتی هستند که ما موظف هستیم به آن احترام بگذاریم.

وی افزود: عصای سفید حرمتی دارد که وقتی آن را در دست کسی می بینیم لازم است به یاد بیاوریم که آنها هم مثل من و شما توانایی هایی دارند و لازم است محیط زندگی آنان بستری برای ابراز این توانایی ها باشد.

معاون توانبخشی بهزیستی بوشهر تاکید کرد: امروزه ما خوشحال هستیم و افتخار می کنیم تابلویی درب اداره ما نصب شده که حاوی پوستر طراحی شده توسط یک فرد نابینا است؛ این ثابت می کند که نابینایان نیز حق داشتن فرصت های برابر را در جامعه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترحم ممنوع...

ترحم ممنوع...