مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:432019-10-15سياسي

چشم انداز و ماموریت های برنامه 5 ساله سوم به تصویب رسید


اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یک ماده واحده و دو تبصره چشم انداز و ماموریت های برنامه 5 ساله سوم شهر تهران را به تصویب رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران لایحه سند برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران با توجه به چشم انداز ماموریت، استراتژی ها و اهداف بررسی و با 15 رای موافق و دو رای مخالف به تصویب رسید.

مرتضی الویری رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه مواد برنامه پنج ساله سوم بهمن ماه سال 97 به تصویب رسید اظهار کرد: بر اساس ماده 94 این برنامه شهرداری تهران موظف است تا پایان اردیبهشت ماه امسال چشم انداز، ماموریت و استراتژی و اهداف برنامه پنج ساله را به شورای شهر ارائه دهد اما متاسفانه این اسناد با تاخیر به شورا ارسال شد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: یک ماه و نیم است این اسناد به شورای شهر ارائه شده و از آن تاریخ تاکنون در کمیسیون های تخصصی موضوع در حال پیگیری است و بعد از آنکه در کمیسیون های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت متناسب با اهداف کمی و شاخص های تعیین شده در جلسه مشترک با کمیسیون برنامه و بودجه موارد مجدد مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته الویری نتیجه این جلسات به کمیسیون تلفیق شورای شهر ارسال شده است و امروز در شش حوزه؛ ماموریت توسعه مدیریت و حکمروایی شهری، ماموریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز و ماموریت های برنامه 5 ساله سوم به تصویب رسید

چشم انداز و ماموریت های برنامه 5 ساله سوم به تصویب رسید