مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:332019-10-15فرهنگي

نمایش عطف به سبز پشیمانی بازیگر نقش شمر را روایت می کند


نمایش صحنه ای عطف به سبز به کارگردانی محمد نقی حیدری در فضایی امروزی داستان پیشمیانی بازیگر نقش شمر را روایت می کند که دوست دارد از این پس بازیگر نقش عباس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بر خلاف روزهای معمول گذشته این بار در سالن شماره دو پردیس سینمایی بهمن سنندج خبری از اکران فیلم نیست، سالن تاریک تاریک است و فردی با چراغ قوه تلفن همراه مخاطبان را راهنمایی می کند تا در صندلی خود قرار گیرند.

سالن در حال تکمیل شدن است که نور قرمز رنگی به آرامی روشن می شود و بخشی از سن سالن مشخص می شود، مردی میانسال در داخل چهارچوبی بیرون می آید و به آرامی و با نفس های بریده شروع به صحبت کردن می کند.

مرد میانسال یونس صحرارو از فعالان تئاتر شهرستان قروه است که در نمایش عطف به سبز نقش شیرعلی، مردی که از بازی کردن نقش شمر در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی پیشمان شده است را بازی می کند.

داستان جلو می رود و شیرعلی با استفاده از دکور صحنه به روایت زندگی شخصی خود و همچنین چگونگی تبدیل شدن به بازیگر نقش شمر می پردازد و در البته در لابلای آن هم از اذیت شدن هایش از سوی مردم به دلیل بازی کردن نقش شمر می گوید.

وی در بخش های از نمایش به بیان خاطراتی از بازی کردن نقش شمر می گوید و از زندگی شخصی خود، از مرگ همسرش از بی تفاوتی های پسرش نسبت به خود هم حسابی گلایه می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش عطف به سبز پشیمانی بازیگر نقش شمر را روایت می کند

نمایش عطف به سبز پشیمانی بازیگر نقش شمر را روایت می کند