مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:132019-10-15اجتماعي

خروج یک میلیون و 150 هزار زائر از دو مرز خوزستان/ بازگشت 400 هزار زائر به کشور


مدیرکل امنیتی انتظامی و امور مرزی استانداری گفت: از ابتدای صفر تا امروز حدود یک میلیون و 150 هزار نفر از دو مرز شلمچه و چذابه به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند.

- رضا نجاتی مدیرکل امنیتی انتظامی و امور مرزی استانداری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: از ابتدای صفر تا امروز حدود یک میلیون و 150 هزار نفر از دو مرز شلمچه و چذابه به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند.

وی با بیان اینکه تعداد 400 هزار زائر تا روز گذشته از مرز چذابه عبور کردند، افزود: آمار خروج زائران از مرز شلمچه تا امروز فعلاً  آماده نشده است.

مدیرکل امنیتی انتظامی و امور مرزی استانداری با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران از کشور عراق به ایران گفت: تا صبح امروز در مجموع حدود 400 هزار نفر زائر  از دو مرز وارد کشور شدند.

وی در رابطه با تمهیداتی که برای بازگشت زائران و جلوگیری از ترافیک در مرزها اندیشیده شده است، بیان کرد: شب گذشته جلسه ای در این خصوص در مرز شلمچه تشکیل شد و مقرر شد از تمام ظرفیت های ریلی، اتوبوس رانی و.

برای حمل و نقل زائران استفاده شود.

نجاتی عنوان کرد: همچنان تردد زائران به کشور عراق در مرزها وجود دارد اما نسبت به چند روز گذشته  خروج از کشور کمتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج یک میلیون و 150 هزار زائر از دو مرز خوزستان/ بازگشت 400 هزار زائر به کشور

خروج یک میلیون و 150 هزار زائر از دو مرز خوزستان/ بازگشت 400 هزار زائر به کشور