مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:132019-10-15سياسي

مطالبه گری و پژوهش در جامعه تبدیل به فرهنگ شود


شیراز_ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در کنار انجام کارهای پژوهشی شهری باید فرهنگ مطالبه گری نیز در جامعه ایجاد و نهادینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام سه شنبه در آیین افتتاح مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: افزایش آگاهی به شهروندان و ایجاد مطالبه گری از ناحیه شهروندان در کنار مرکز پژوهش ها ایجاد شود و در جامعه نیز نمود داشته باشد.

امام جمعه شیراز با اشاره به نقش مساجد متذکر شد: مساجد در جهت جامعه نیز می توانند جایگاه های مناسبی در جهت فرهنگ سازی و پژوهش داشته باشند و می توان با استفاده از ظرفیت مساجد نسبت به پژوهش های عامیانه استفاده کردالبته مدیریت فرهنگی مساجد یکی از موضوعات مغفول مانده در شیراز است.

وی معتقد است: بیش از 600 مسجد در شیراز وجود دارد و می توان با استفاده از این ظرفیت موجود نسبت به آگاهی افزایی در میان عامه مردم اقدام کرد و باید به سمتی رفت که پژوهش ها از اتاق ها خارج شود و در جامعه تبدیل به فرهنگ شود.

آیت الله دژکام تاکید کرد: مساجد ، روحانیون و مدیران شهری و مراکز پژوهشی در کنار هم باید کار کنند تا شرایط جامعه بهبود یاد تا شاهد افزایش اگاهی عامه مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه در اسلام توجه ویژه ای به تحقیق و پژوهش شده، عنوان کرد: برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری و پژوهش در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

مطالبه گری و پژوهش در جامعه تبدیل به فرهنگ شود