مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:102019-10-15بين الملل

دولت میانجیگیری خود درباره حمله ترکیه به سوریه را جدی تر دنبال کند


حزب اعتماد ملی با محکومیت حمله ترکیه به شمال سوریه، گفت: از دولت جمهوری اسلامی انتظار داریم با توجه به رابطه خوبش با سوریه و ترکیه و کردها، پیشنهاد میانجیگری خود را برای اتمام مداخلات ترکیه در شمال سوریه جدی تر پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیانیه حزب اعتماد ملی درباره تجاوز نظامی ترکیه به شمال سوریه به شرح زیر است: بسمه تعالی اقدام دولت ترکیه برای ایجاد منطقه امن و تغییر ترکیب جمعیتی شمال سوریه منجر به حمله نظامی به خاک کشور مستقل و تجاوز به حاکمیت ملی سوریه شده است.

این اقدام به هر بهانه ای صورت گرفته باشد، یک تجاوز آشکار به کشور دیگر است و از سوی همه نهادهای بین المللی و دولت ها و احزاب و گروه ها باید محکوم شود.

بگذریم که در نتیجه تجاوز ترکیه به سوریه، شاهد کشته شدن مردم بیگناه و آواره شدن هزاران کرد و تخریب مناطق مسکونی و از بین رفتن زیرساخت های کشور سوریه هستیم و این چیزی نیست که هیچ انسانی به آن رضایت بدهد.

متاسفانه دولت ترکیه در مواقعی از مدار همزیستی با همسایگان خارج شده و در راستای احیای قدرت عصر عثمانی برای ترکیه جدید، وارد ماجراجویی های خطرناکی می شود.

این کشور با هدف تغییر حکومت سوریه در طی چند ماه، وارد حمایت از جریان های خطرناک و تروریستی مانند داعش شد و به ایجاد تسهیلات برای آنان مبادرت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت میانجیگیری خود درباره حمله ترکیه به سوریه را جدی تر دنبال کند

دولت میانجیگیری خود درباره حمله ترکیه به سوریه را جدی تر دنبال کند