مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:012019-10-15اقتصادي

پیشنهاد فریز 2 ساله برخی قوانین برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در صبحانه کاری اعضای هیئت رییسه، روسای کمیسیون ها، - رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه با قوانین عادی نمی توان شرایط جنگ اقتصادی را اداره کرد، گفت: پیشنهاد ما این است که برخی قوانین و مقررات که با شرایط کنونی مطابقت ندارد برای یک تا دو سال فریز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در صبحانه کاری اعضای هیئت رییسه، روسای کمیسیون ها، روسای اتاق های بازرگانی سراسر کشور و تشکل های وابسته به آن با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دلالی و واسطه گری به ویژه در بخش زمین و مستغلات و دسترسی برخی ها به تسهیلات مالی، بلای اصلی اقتصاد و تولید کشور است.

غلامحسین شافعی افزود: با یک قرن تاخیر، پیوند مناسب میان دولت، نخبگان و فعالان اقتصادی، به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است از این رو تصمیم گیران اگر خواهان بهبود وضع اشتغال و معیشت مردم هستند باید در پی اجرای برنامه کامل و اساسی با مشارکت نخبگان و فعالان اقتصادی کشور باشند.

وی اضافه کرد: اگر وضع فعلی تغییر نکند و اگر کشور هم چنان بهشت نامولدان باشد نمی توان امید واقعی به بهبود وضع اقتصاد کشور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد فریز 2 ساله برخی قوانین برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا

پیشنهاد فریز 2 ساله برخی قوانین برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا