مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:542019-10-15اقتصادي

دوره آموزشی طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در اردبیل آغاز شد


به همت جهاددانشگاهی استان اردبیل، دوره آموزشی مشمولان طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در سالن جلسات این نهاد برگزار شد.

- دوره آموزشی طرح "توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار" در اردبیل آغاز شد به همت جهاددانشگاهی استان اردبیل، دوره آموزشی مشمولان طرح ملی "توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار" مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در سالن جلسات این نهاد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دوره آموزشی سه پیشران موفق و فعال در رشته های شغلی صنایع دستی چرم، دوخت لباس و پاپیه ماشه ضمن تشریح مزایان و نحوه فعالیت در رشته های خود به بیان تجربیات خود پرداختند و تشکیل شبکه های فعالیت در بین بانوان تولید کننده را راهکار مناسبی برای اتصال به بازار عنوان کردند.

در این جلسه، مدیر دفتر تجاری سازی و اشتغال جهاددانشگاهی استان اردبیل به تشریح طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار پرداخت و گفت: طرح مذکور به کارفرمایی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و با نظارت وزارت کار و رفاه اجتماعی توسط جهاددانشگاهی در سراسر کشور اجرا می شود و سهم استان اردبیل در این طرح، توانمندسازی یک صد و دو نفر از بانوان سرپرست خانوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در اردبیل آغاز شد

دوره آموزشی طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در اردبیل آغاز شد