مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:322019-10-15بين الملل

فرار صدها داعشی از سوریه و آماده باش نیروهای عراقی در مرزها


عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه موجب فرار صدها داعشی و خانواده هایشان از زندان ها و اردوگاه های نیروهای سوریه دموکراتیک و نگرانی مسئولان امنیتی در عراق از بازگشت این گروه به شهرهای این کشور شده است.

- عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه موجب فرار صدها داعشی و خانواده هایشان از زندان ها و اردوگاه های نیروهای سوریه دموکراتیک و نگرانی مسؤولان امنیتی در عراق از بازگشت این گروه به شهرهای این کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مزاحم الحویت، سخنگوی عشایر عربی در عراق به روسیا الیوم گفت: بعد از آغاز عملیات نیروهای ترکیه در شمال شرق سوریه تعداد زیادی از تروریست های داعش از زندان ها فرار کردند.

عملیات نظامی موجب رعب و وحشت ساکنان این مناطق شد و بسیاری از داعشی ها با خانواده هایشان از طریق مناطق ربیعه و مناطق مجاور شهرستان البعاج از طریق نوار مرزی با سوریه وارد خاک عراق شدند.

وی گفت: طی دو روز گذشته 700 تن از خانواده های داعشی به خاطر عملیات ترکیه در شمال سوریه از این کشور فرار کرده و وارد عراق شده اند.

الحویت گفت: این گروه ها وارد درگیری هایی با نیروهای عراقی شدند و به مناطق زمار، ربیعه و مرزهای سنجار، الحضر، کرکوک، نینوا، صلاح الدین و دیالی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار صدها داعشی از سوریه و آماده باش نیروهای عراقی در مرزها

فرار صدها داعشی از سوریه و آماده باش نیروهای عراقی در مرزها