مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:282019-10-15سياسي

رییس سازمان تبلیغات: در ستاد اربعین حتی یک نماینده از مواکب وجود ندارد


رییس سازمان تبلیغات اسلامی شب گذشته با سفر به منطقه مرزی شلمچه در استان خوزستان، از مواکب و مراحل خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی در این بازدید، در جمع موکب داران مرز شلمچه ضمن تاکید بر آمادگی کامل سازمان تبلیغات اسلامی در امر هماهنگی جدی تر و خدمت رسانی مواکب به مردم تصریح کرد: ساختار ستاد اربعین به گونه ای شکل گرفته که عملا سازمان تبلیغات عضو یکی از کارگروه های این ستاد است و با این جایگاه نمی توان بسیاری از مطالبات و خواسته های هیات ها و مواکب را پیگیری کرد.

وی همچنین اظهار داشت: در ستاد اربعین حتی یک نماینده از مواکب وجود ندارد و این یعنی رکن اصلی خدمت به مردم در تصمیم گیری ها حاضر نیست و این ساختار حتما باید تغییر کند.

حجت الاسلام قمی در این سفر، ضمن سرکشی با بخشی از موکب داران و خادمین موکب ها گفت وگو کرده و با مشکلاتشان آشنا شد.

گفتنی است رییس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه معاونین و مدیران ارشد خود تا پایان موج بازگشت شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین در مبادی ورودی به کشور عراق حضور داشته و به هماهنگی امور و نظارت بر روند خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان تبلیغات: در ستاد اربعین حتی یک نماینده از مواکب وجود ندارد

رییس سازمان تبلیغات: در ستاد اربعین حتی یک نماینده از مواکب وجود ندارد