مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:282019-10-15اقتصادي

مودیان مالیاتی پیامک های دریافتی را جدی بگیرند


مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان گفت: 30 مهرماه آخرین فرصت بخشودگی جرایم مالیاتی مودیان است و این فرصت دیگر تمدید نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محمد سلیم امرا افزود: مودیان تا پایان مهرماه سالجاری فرصت دارند از بخشودگی 100 درصدی جرایم قابل بخشش مالیاتی استفاده کنند و در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده تا پایان سال، مودی خوش حساب تلقی نشده و جرایم آنها بخشوده نمی شود.

وی ضمن رد این شائبه که بخشودگی 90 تا 100 درصدی جرایم مالیاتی هر ساله تکرار خواهد شد، گفت: قطعاً حمایت دولت از بخش غیردولتی همواره باید محدود، مشروط، کاهنده و تضمین دار باشد.

امرا افزود: در واقع صرفه و صلاح این است که فعالان اقتصادی از فرصت استثنایی امسال استفاده کنند و ضمن اکتساب عنوان خوش ‎ حسابی، با سهل ترین شکل ممکن و با عزت و احترام از بار سنگین جرایم مالیاتی رهایی یابند.

امرا خاطر نشان کرد: تمامی اطلاعات و بخشنامه های مالیاتی برای مودیان مالیاتی پیامک می شود، علاوه بر این تمامی بخشنامه ها و دستورالعمل ها برای بهره برداری ارباب رجوع در سایت سازمان امور مالیاتی قرار می گیرد.

وی افزود: اطلاعیه بخشودگی جرائم مالیاتی طی سه مرحله در مهرماه جاری از طریق پیامک برای مودیان ارسال شده از این رو توصیه می شود مردم این پیامک ها را جدی بگیرند و از فرصت های پیش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مودیان مالیاتی پیامک های دریافتی را جدی بگیرند

مودیان مالیاتی پیامک های دریافتی را جدی بگیرند