مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:252019-10-15سياسي

اسکان 6 میلیون زائر در موکب های ایرانی مستقر در عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزای دانشجو، یوسف افضلی دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به فعالیت های موکب های اربعین در عراق و ایران، - دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین با اشاره به برپایی یک هزار و 591 موکب در ایران گفت: در عراق822 موکب برپا شده که تاکنون ظرفیتی بالغ بر 6 میلیون زائر را اسکان داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزای دانشجو، یوسف افضلی دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به فعالیت های موکب های اربعین در عراق و ایران، اظهار داشت: به لطف خداوند موکب های مردمی بسیاری در شهر های مختلف به ویژه شهر های مرزی کشور و همچنین در خاک عراق فعالیت می کنند.

فعالیت 822 موکب ایرانی در مسیر زائران اربعین در عراقوی به تعداد موکب های مستقر برای خدمت رسانی به زائران اربعین اشاره کرد و گفت: در عراق 822 موکب برپا شده است که 640 موکب در کربلا، 68 موکب در نجف، 58 موکب در کاظمین، 43 موکب در سامرا و بلد و 13 موکب در مسیب به خدمت رسانی برای زائران پیاده روی اربعین مشغول هستند.

دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی به تعداد موکب های برپا شده در خاک کشورمان اشاره کرد و افزود: در مرز های چهارگانه، شهر های مختلف و همچنین مرز هایی که زائران خارجی وارد کشور می شوند، موکب برپا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 6 میلیون زائر در موکب های ایرانی مستقر در عراق

اسکان 6 میلیون زائر در موکب های ایرانی مستقر در عراق