مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:212019-10-15سياسي

بخشنامه عضویت نمایندگان قوه قضاییه در نهاد های شبه قضایی


رییس قوه قضاییه، بخشنامه تفویض اختیار را به روسای کل دادگستری استان هامبنی بر صدور ابلاغ عضویت نمایندگان قوه قضاییه در همه نهاد های شبه قضایی استان ابلاغ کرد.

- به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، بخشنامه به این شرح است:روسای کل دادگستری استان‎های سراسر کشوربه منظور تسریع در صدور ابلاغ عضویت نمایندگان قوه قضاییه در تمام نهاد های شبه قضایی از جمله کمیسیون ها، هیئت ها، شورا ها و دادگاه های انتظامی که در اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و با تصویب نامه هیئت وزیران تشکیل می گردند و ضرورت دارد یک نفر به نمایندگی از دستگاه قضایی در آن ها شرکت کند، به روسای کل دادگستری استان ها تفویض اختیار می شود برای صدور ابلاغ برای نمایندگان جهت حضور در نهاد های شبه قضایی سطح استان (اعم از مرکز استان، شهرستان و بخش ها) با رعایت موازین قانونی اقدام کنند.

نمایندگانی که مدت ماموریت آن ها پایان نیافته است مانند گذشته وظایف محوله را انجام دهند، مگر اینکه به علتی مانند استعفا، بازنشستگی یا انتقال به سایر حوزه های قضایی، لازم باشد شخص دیگری جایگزین شود.

در برخی از عناوین نمایندگی که عضویت نماینده وفق مقررات قائم به سمت است، نیاز به صدور ابلاغ نمایندگی نیست و مدیران قضایی راسا یا با معرفی نماینده در نهاد شبه قضایی مربوط شرکت کنند، اما ضرورت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه عضویت نمایندگان قوه قضاییه در نهاد های شبه قضایی

بخشنامه عضویت نمایندگان قوه قضاییه در نهاد های شبه قضایی