مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:182019-10-15سياسي

انتظار می رفت نوبخت زودتر به لرستان سفر کند/ رفع مشکل سیل زدگان نیازمند اعتبار است


نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه انتظار می رفت رییس سازمان برنامه وبودجه زودتر به لرستان سفر کند، - گفت: رفع مشکلات سیل زدگان نیازمند اعتبار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد میرعمادی صبح سه شنبه در دیدار با رییس سازمان برنامه وبودجه در سخنانی خطاب به نوبخت اظهار داشت: انتظار می رفت که سفر شما خیلی زودتر از این ها بعد از سیل صورت می گرفت.

وی ادامه داد: حمایت های لازم از سوی دولت تاکنون انجام گرفته است و در هنگام وقوع سیل تا حدودی کار مدیریت شد ولی خسارات سیلاب لرستان خیلی سنگین بود و بعد از سیل مشکلات عدیده ای باقی مانده است که رفع آن ها هم زمان بر بوده و هم نیازمند امکانات و اعتبارات بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: انتظار داریم شما نگاه ویژه ای به سیل زدگان استان داشته باشد چراکه لرستان نیاز به اعتبار دارد.

آیت الله میرعمادی با تأکید بر ضرورت نگاه ویژه دولت به رفع مشکلات ناشی از سیل، بیان کرد: در این زمینه باید به گونه ای عمل شود که خسارات جبران و برای آینده هم اقدامات لازم تدارک دیده شود.

یکی از دغدغه های مردم موضوع بیکاری است وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی از دغدغه های استان لرستان و مردم موضوع بیکاری است، گفت: باید دولت و سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار می رفت نوبخت زودتر به لرستان سفر کند/ رفع مشکل سیل زدگان نیازمند اعتبار است

انتظار می رفت نوبخت زودتر به لرستان سفر کند/ رفع مشکل سیل زدگان نیازمند اعتبار است