مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:152019-10-15سياسي

توجه به فرهنگ ایثار و شهادت پالایش روح را به همراه دارد


رییس سازمان سینمایی در مراسم اختتامیه سومین جایزه ملی «فیلم ایثار» بیان کرد توجه به فرهنگ ایثار و شهادت پالایش روح را به همراه دارد.

- رییس سازمان سینمایی در مراسم اختتامیه سومین جایزه ملی فیلم ایثار بیان کرد توجه به فرهنگ ایثار و شهادت پالایش روح را به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مراسم اختتامیه سومین جایزه ملی فیلم ایثار عصر روز دوشنبه 22 مهرماه با حضور حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی در تالار شمس برگزار شد.

حجت الاسلام کاویانی راد در این مراسم با بیان اینکه رفتار ایثارگرانه موضوعی اتفاقی و تصادفی نیست گفت: این موضوع که یک انسان مهم ترین سرمایه های زندگی خود را در راه دیگران بذل و بخشش کند موضوعی نیست که به صورت اتفاقی رخ داده باشد و این مساله نشات گرفته از یک فرهنگ و روحیه عمیق اجتماعی است.

رییس شورای سیاست گذاری سومین جایزه ملی فیلم ایثار بیان کرد: حلقه مفقوده ایثار با جامعه، ایثار اجتماعی است که می تواند به انسان ها کمک کند با تمرین رفتارهای دگرخواهانه به موضوع ترجیح نفع عمومی به نفع شخصی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به فرهنگ ایثار و شهادت پالایش روح را به همراه دارد

توجه به فرهنگ ایثار و شهادت پالایش روح را به همراه دارد