مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:112019-10-15حوادث

شناسایی محل اختفای خودروی خارجی قاچاق میلیاردی در میناب


فرمانده دریابانی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان شهرستان میناب محل اختفای یک دستگاه خودروی خارجی قاچاق در لابه لای جنگل های دریایی حرا شناسایی و توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ حسین دهکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان  شهرستان میناب صبح روز گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان منطقه با خبر شدند قاچاقچیان یک دستگاه خودروی خارجی قاچاق را بوسیله شناور وارد خوریات منطقه کرده و بدلیل گل و لای بودن زمین آن را در خوریات مخفی کرده اند.

وی افزود: براساس این خبر بلافاصله اکیپی از گشت های خودرویی این پایگاه برای بررسی موضوع و برخورد با متخلفان به موقعیت شناسایی شده اعزام و اقدام به بازرسی منطقه کردند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان پس از دقایقی گشت زنی در میان جنگل های دریایی حرا موفق شدند محل اختفای خودروی مذکور را که به طرز ماهرانه این با گل و لای و شاخ و برگ درختان استتار شده بود، شناسایی کنند.

دهکی در خاتمه گفت:با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان در بازرسی از محل یک دستگاه خودروی خارجی شاسی بلند نیسان پاترول را به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال شناسایی و توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی محل اختفای خودروی خارجی قاچاق میلیاردی در میناب

شناسایی محل اختفای خودروی خارجی قاچاق میلیاردی در میناب