مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:042019-10-15بين الملل

پلوسی: ترامپ به شرکای کُرد ما خیانت کرد


رییس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای دونالد ترامپ را متهم به خیانت به کُردها کرده و تحریمهای جدید دولت وی علیه ترکیه را در بهبود اوضاع در شمال سوریه غیرموثر دانست.

- رییس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای دونالد ترامپ را متهم به "خیانت" به کُردها کرده و تحریمهای جدید دولت وی علیه ترکیه را در بهبود اوضاع در شمال سوریه غیرموثر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای عنوان کرد: دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا دست به تشدید آشوب و ناامنی در سوریه زده است.

بسته تحریمهایی که او اخیرا علیه ترکیه اعلام کرد در حدواندازه این که فاجعه انسانی را در آنجا متوقف سازند نیستند.

دولت ترامپ روز دوشنبه تحریم هایی را علیه سه وزیر ترکیه و دو وزارتخانه این کشور در واکنش به عملیات نظامی آن در شمال شرق سوریه اعلام کرد.

پلوسی در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، ترامپ با اجازه به آنکارا برای اجرای عملیاتش در شمال شرق سوریه باعث تضعیف تلاشهای آمریکا برای مبارزه با داعش شد.

او گفت: دونالد ترامپ به ترکیه چراغ سبز نشان داد تا به کُردهای شریک با ما حمله کند و به هزاران نیرویی که جانشان را دادند تا جهان را در مقابل وحشیگری داعش ایمن نگه دارند خیانت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی: ترامپ به شرکای کُرد ما خیانت کرد

پلوسی: ترامپ به شرکای کُرد ما خیانت کرد