مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:582019-10-15اقتصادي

رفاه، بانکی که استاندارد است


18سال پیش وقتی که موسسه DQS آلمان، بانک رفاه را به عنوان اولین بانک ایرانی در خاورمیانه در کنار بانک هایی همچون کامرس بانک و دویچه بانک شایسته دریافت گواهینامه ایزو با استاندارد9001: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از پایگاه خبری بنکر، شرکت ها و موسساتی که اقدام به اخذ ایزو می کنند خود را به جامعه و مشتریان متعهد می دانند و در تلاش هستند تا محصول و خدمتی را ارائه کنند که منطبق با خواسته مشتریان و خود سازمان و به ویژه متناسب با شرایط بین المللی استاندارد باشد.

ضرورت استاندارد بانکی در میان هیاهوی بانکداری سنتی ایران در آغاز دهه 80 شمسی، سخن راندن از بحث ایزو و استانداردهای بین المللی دور از ذهن کارشناسان و غول های بانکی بود، اما در این میان بانک هایی مثل دویچه بانک آلمان و  بانک رفاه بودند که به ضرورت استاندارد در عرصه خدمات مالی پی برده بودند.

نمایندگان موسسه آلمانی DQS در بررسی های خود از بانک رفاه معتقد بودند که خدمات این بانک بالاتر از استانداردهای این گواهینامه است.

به اعتقاد کارشناسان بانکی، فارغ از گواهی های صادر شده و با ارزیابی های انجام شده، صدور این گواهی ها کلاس مجموعه را در حوزه های مختلف تغییر می دهد و در مقایسه نیز نگرش به بانکداری این گواهینامه با سازمان های دیگر فاقد این گواهینامه مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفاه، بانکی که استاندارد است

رفاه، بانکی که استاندارد است