مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:512019-10-15اقتصادي

پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان امسال دوبرابر می شود


معاون علمی و فناوری رییس جمهور در جمع خبرنگاران قزوینی با تأکید بر اینکه باید سرمایه گذاری خطرپذیر را در کشور توسعه دهیم گفت: سال گذشته 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان پرداخت شد که امسال این میزان دو برابر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، ضمن سفر به استان قزوین به همراه مسئولان استان از چند شرکت دانش بنیان قزوین بازدید کرد.

ستاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان در شهرک صنعتی کاسپین در جمع خبرنگاران گفت: معاونت علمی و فناوری برنامه جدی برای تأمین و تولید اقلام تحریمی دارد و این حوزه در دستور کار این معاونت و تمامی صندوق های نوآوری و شکوفایی قرار گرفته است.

وی افزود: نسل جوان در توسعه شرکت های دانش بنیان زمینه ساز اتفاقات خوبی هستند و می توانند اقلام تحریمی در حوزه های مختلف ازجمله دارو، تجهیزات پزشکی، صنایع غذایی و تأمین قطعات فولادسازی و خودروسازی را پوشش دهند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور تصریح کرد: شرایط تحریم باعث شده تا بازار مناسبی در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار بگیرد بااین حال کمیته های مشترکی در وزارت خانه های مختلف در راستای حمایت از این شرکت ها ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان امسال دوبرابر می شود

پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان امسال دوبرابر می شود