مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:492019-10-15ورزشي

به رقابت های جهانی نرسیدم، اما برای پارالمپیک توکیو سخت تمرین می کنم


دارنده مدال نقره مسابقات جهانی لندن در رشته دوومیدانی گفت: هرچند نتوانستم در رقابت های جهانی 2019 امارات حضور داشته باشم، اما تمریناتم را با جدیت برای کسب سهمیه و حضور در پارالمپیک توکیو ادامه می دهم.

- محمدخالوندی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص چرایی عدم حضورش در مسابقات پارادومیدانی قهرمانی جهان که آبان به میزبانی امارات برگزار می شود، گفت: در مسابقات جهانی 2017 لندن دچار یک آسیب دیدگی شدید شدم که تا مسابقات 2018 جاکارتا تاحدودی بهبود پیدا کرده بود، اما پس از این مسابقات دوباره به شدت عود کرد و مانع از انجام تمرینات سخت شد.

وی تصریح کرد: این مشکل و پاره ‎ای مشکلات شخصی که داشتم باعث شد تا در مسابقات انتخابی تیم ملی برای رقابت های جهانی امارات حضور نداشته باشم، برای همین به این مسابقات اعزام نمی شوم.

خالوندی افزود: هرچند به مسابقات جهانی نمی ‎روم، اما در حال حاضر که شرایطم بهتر شده تمریناتم را با جدیت انجام می دهم و حتی رکوردهایی که در تمریناتم می زنم بگونه ای است که با آن می توانم مدال جهانی بگیرم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک ریو در ادامه تصریح کرد: اواخر امسال مسابقات فزاغ امارات را در پیش داریم که حکم کسب سهمیه المپیک و ارتقاء رنکینگ ورزشکاران را دارد، برای همین تلاش می کنم حتما در این مسابقات شرکت کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رقابت های جهانی نرسیدم، اما برای پارالمپیک توکیو سخت تمرین می کنم

به رقابت های جهانی نرسیدم، اما برای پارالمپیک توکیو سخت تمرین می کنم