مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:402019-10-15ورزشي

حمایت کلی صنایع از ورزش استان مرکزی


صنایع استان مرکزی باید برای حمایت از ورزش، هم از ظرفیت های قانونی در این راستا استفاده کنند و هم به انجام مسئولیت های اجتماعی خود بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیرکل دفتر امور اجتماعی استان مرکزی در نخستین جلسه کارگروه صنعت، ورزش و رسانه استان مرکزی گفت: مقوله حمایت کلی صنایع از ورزش درخواست و مطالبه به حق جوانان و علاقه مندان به ورزش در استان مرکزی است که متاسفانه تاکنون مغفول مانده است.

سجادی ادامه داد: بعد از درخواست انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان مرکزی مبنی بر تشکیل این کارگروه، استاندار با دید مثبتی که به حوزه ورزش داشت، دستور تشکیل این کارگروه را داد و امروز شاهد برگزاری اولین جلسه این کارگروه هستیم.

وی افزود: صنایع باید برای حمایت از ورزش، هم از ظرفیت های قانونی در این راستا استفاده کنند و هم به انجام مسئولیت های اجتماعی خود بپردازند تا در نهایت به عرصه ورزش ورود کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی گفت: قرار بر این نیست که از همه صنایع انتظار باشگاه داری داشته باشیم ولی تلاش می کنیم شرایطی را فراهم کنیم که صنایع سودآور استان هر کدام به اندازه خود در ورزش سرمایه گذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کلی صنایع از ورزش استان مرکزی

حمایت کلی صنایع از ورزش استان مرکزی