مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:362019-10-15سياسي

انجام 108 پرواز رفت و برگشت توسط هما برای انتقال زوار حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی هما، با شروع ماه صفر و آغاز مسافرت هوایی برای حضور در مراسم اربعین سالار شهیدان، - از تاریخ 13 مهرماه و شروع پرواز های عتبات عالیات، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای انتقال زائران اربعین حسینی، تعداد 108 پرواز رفت و برگشت به فرودگاه نجف اشرف انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی هما، با شروع ماه صفر و آغاز مسافرت هوایی برای حضور در مراسم اربعین سالار شهیدان، برنامه ریزی جهت انتقال زائران حسینی توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

در ایام اربعین حسینی، ایران ایر علاوه بر انجام پرواز های برنامه ای عتبات عالیات از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، از دو فرودگاه کرمانشاه و ایلام نیز برای تردد زائران حسینی، پرواز هایی را به مقصد فرودگاه نجف اشرف انجام می دهد، این پرواز ها از روز 13 مهرماه آغاز شد و تا روز 3 آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته، از روز 13 مهر تاکنون، تعداد 108 پرواز از فرودگاه های حضرت امام (ره)، کرمانشاه و ایلام به مقصد فرودگاه نجف اشرف انجام شده است؛ با این پروازها، بیش از 9 هزار نفر به فرودگاه نجف اشرف انتقال یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 108 پرواز رفت و برگشت توسط هما برای انتقال زوار حسینی

انجام 108 پرواز رفت و برگشت توسط هما برای انتقال زوار حسینی