مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:362019-10-15ورزشي

اتهامات مالی به رییس و نامه عجیب اعضای مجمع ژیمناستیک/ «اینچه درگاهی» لبه تیغ!


برخی اعضای مجمع فدراسیون ژیمناستیک در اقدامی عجیب با تنظیم نامه ای برای وزیر ورزش و جوانان تلاش کرده اند از اتهامات اداری و مالی که به رییس این فدراسیون وارد شده دفاع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اگرچه انتخاب شدن یک بانو با سابقه حضور در ژیمناستیک در نبرد انتخاباتی این فدراسیون اتفاق مثبتی قلمداد می شد اما اتفاقات و حواشی گسترده رخ داده در این فدراسیون حکایت از این دارد که برخلاف نتایج گاه و بیگاه ملی پوشان (که به عملکرد مسئولان و مربیان سال های قبل بر می گردد) اوضاع در این ورزش مادر راضی کننده نیست.

حذف سریالی کارمندان فدراسیون ژیمناستیک، بی احترامی به نخستین بانوی المپیکی ژیمناستیک که حالا پیشکسوت این رشته محسوب می شود، تغییر یکباره کادر فنی تیم های ملی و جذب برخی مهره ها که از تجربه و کارنامه قابل قبولی برخوردار نبودند دامنه حواشی فدراسیون ژیمناستیک را گسترده تر کرد.

رفتار سلیقه ای و چکشی فدراسیون ژیمناستیک حتی تا کمیته روابط عمومی این فدراسیون هم رخنه کرده و در نشست های خبری نیز برخی خبرنگاران بایکوت هستند.

اگرچه اعتراض ها به نحوه ریاست اینچه درگاهی و حذف ارکان مهم و پیشکسوت این رشته از راس فدراسیون از همان ابتدای دوره چهارساله حضور وی در فدراسیون دیده می شد اما این روزها شدت این انتقادها بیشتر شده تا جایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهامات مالی به رییس و نامه عجیب اعضای مجمع ژیمناستیک/ «اینچه درگاهی» لبه تیغ!

اتهامات مالی به رییس و نامه عجیب اعضای مجمع ژیمناستیک/ «اینچه درگاهی» لبه تیغ!