مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:002019-10-15اقتصادي

تامین 1000 دستگاه یخچال برای مددجویان کمیته امداد مازندران


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: یکهزار دستگاه یخچال برای مددجویان فاقد این وسیله و یا خانواده هایی که دارای یخچال فرسوده هستند ، - تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد کوچکی گفت: در راستای برنامه های تحولی کمیته امداد استان از طریق هم افزایی کمک های خیران و اعتبارات این نهاد مقرر شد تا یکهزار دستگاه یخچال برای مددجویان فاقد این وسیله و یا خانواده هایی که دارای یخچال فرسوده هستند ، تامین شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران اظهار داشت: تاکنون 271دستگاه یخچال به ارزش 625 میلیون تومان تامین و به خانواده های نیازمند اهدا شد و طی شش ماهه نخست امسال یک میلیارد و 88 میلیون تومان لوازم ضروری زندگی برای نیازمندان تحت حمایت تهیه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران تصریح کرد:این اقلام شامل یخچال، پنکه، اجاق گاز، فرش، آبگرمکن و سایر لوازم بوده است.

وی گفت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد اجتماعی ، بر اساس وظایف و ماموریت های ذاتی خود در یاری رساندن به نیازمندان و رفع مشکلات آنها ، تامین بخشی از هزینه های لوازم خانگی مددجویان را تدارک دیده است.

کوچکی با تقدیر ازکمک وهمراهی خیران با کمیته امداد مازندران افزود: قطعا با همت و مشارکت نیکوکاران بسیاری از مشکلات نیازمندان رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 1000 دستگاه یخچال برای مددجویان کمیته امداد مازندران

تامین 1000 دستگاه یخچال برای مددجویان کمیته امداد مازندران