مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 18:032019-10-14حوادث

پلیس فتا: «برنامه رژیم غذایی» حسابتان را خالی نکند


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص کلاهبرداری های اینترنتی تحت عنوان برنامه رژیم غذایی در قالب ارسال لینک فیشینگ به شهروندان هشدار داد.

- پلیس فتا: برنامه رژیم غذایی حسابتان را خالی نکند رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص کلاهبرداری های اینترنتی تحت عنوان برنامه رژیم غذایی در قالب ارسال لینک فیشینگ به شهروندان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: یکی از شگردهای کلاهبرداران سایبری، فعالیت های مجرمانه در قالب ارسال لینک های جعلی درگاه های پرداخت الکترونیک و سرقت اطلاعات بانکی کاربران در قالب فیشینگ است.

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: به تازگی با مراجعه تعدادی از شهروندان به این پلیس مشاهده شده، کلاهبرداران در فضای مجازی تبلیغاتی با عنوان برنامه رژیم غذایی منتشر کرده و از کاربران می خواهند برای دریافت برنامه رژیم غذایی متناسب خود بر روی لینک مربوطه کلیک کنند.

وی عنوان داشت: کاربران با کلیک بر روی لینک مربوطه به یک درگاه بانکی جعلی هدایت می شوند و پس از وارد کردن اطلاعات حساب بانکی مانند شماره کارت و رمز دوم، موجودی حساب آن ها برداشت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا: «برنامه رژیم غذایی» حسابتان را خالی نکند

پلیس فتا: «برنامه رژیم غذایی» حسابتان را خالی نکند