مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 17:452019-10-14اقتصادي

فرآوری پسته را در ورامین ایجاد می کنیم


فرماندار ورامین با بیان اینکه هم اکنون فقط خشک کردن پسته در ورامین صورت می گیرد گفت: فرآوری پسته را در شهرستان و به نام ورامین ایجاد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کاغذلو عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری همایش برداشت، فرآوری و صادرات پسته ورامین که با حضور عامری معاون مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران، تقوی ونکی بخشدار مرکزی ورامین، محمد حیدری بخشدار جوادآباد، فدایی رییس جهاد کشاورزی ورامین و دیگر مسئولین شهرستان ورامین برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز خوشبختانه شاهد حجم خوب برداشت پسته در شهرستان ورامین بودیم، چرا که این شهرستان با 6 هزار و 500 هکتار اراضی باغ پسته 3 هزار و 500 هکتار از این اراضی محصول دادند که ظرفیت بی نظیری در استان تهران محسوب می شود.

کاغذلو با تاکید بر اینکه باید فرآوری پسته را در ورامین ایجاد کنیم گفت: چیزی که الان وجود دارد خشک کردن پسته و ارسال آن به استان های پسته خیز مثل کرمان و یزد است لذا ضرورت دارد که ما فرآوری را در شهرستان به نام ورامین ایجاد کنیم و در پی فراهم کردن بسته بندی آن هستیم.

وی از آمادگی فرمانداری جهت دریافت طرح توسط شرکت تعاونی های پسته کاران خبر داد و بیان داشت: منتظر هستیم که شرکت تعاونی پسته کاران طرح های خود را ارائه کنند و مجوز های لازم را صادر کنیم تا بتوانیم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآوری پسته را در ورامین ایجاد می کنیم

فرآوری پسته را در ورامین ایجاد می کنیم