مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 17:232019-10-14بين الملل

ترکیه: در همکاری با اتحادیه اروپا به شکل جدی بازنگری می کنیم


وزارت خارجه ترکیه در واکنش به بیانیه امروز اتحادیه اروپا علیه آنکارا اعلام کرد: در همکاری با اتحادیه اروپا در برخی زمینه ها به شکل جدی بازنگری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، وزارت خارجه ترکیه امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای در واکنش به هشدار شورای روابط خارجی اروپا اعلام کرد: تصمیم های جدید شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا درباره سوریه و مدیرترانه شرقی و فراخوان های آن نسبت به آنکارا را کاملا رد کرده و محکوم می کنیم.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه ترکیه که در این خصوص آمده، ادعا شده است: بار دیگر تاکید می کنیم که اتحادیه اروپا حق ندارد درباره مبارزه با داعش به کشورمان درس بدهد.

غیرقانونی خواندن فعالیت های حفاری ما در مدیترانه شرقی توسط اتحادیه اروپا به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

در همکاری خود با اتحادیه اروپا در برخی زمینه ها به دلیل موضع جانبدارانه و غیرقانونی این اتحاد به شکل جدی بازنگری خواهیم کرد.

گفتنی است، وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست امروز خود در لوکزامبورگ توافق کردند تا در سیاست فروش تسلیحات به ترکیه با یکدیگر هماهنگ باشند.

بر اساس اعلام این رسانه، وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا همچنین از شورای امنیت سازمان ملل خواستند تا حمله ترکیه به شمال سوریه را متوقف کرده و نیز به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه: در همکاری با اتحادیه اروپا به شکل جدی بازنگری می کنیم

ترکیه: در همکاری با اتحادیه اروپا به شکل جدی بازنگری می کنیم