مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 14:532019-10-14سياسي

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور


عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خانه ملت، محمدعلی وکیلی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی را به شرح ذیل قرائت کرد: - تذکر حیدرعلی عابدی نماینده اصفهان به وزیر نیرو: لزوم رعایت مصوبات شورای عالی آب و خودداری از صدور دستورات خلاف آن که موجب تنش اجتماعی می شود.

- تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین به رییس جمهور: تسریع در اعمال امتیازات فصل 10 قانون مدیریت خدمات کشوری به پرسنل وزارت جهاد کشاورزی.

- تذکر رامین نورقلی پور نماینده کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در جبران خسارات وارده به تولیدکنندگان در سایت پرورش میگوی گمیشان ناشی از آلودگی مزارع.

- تذکر اصغر مسعودی نماینده نی ری و استهبان به وزیر جهاد کشاورزی: فراهم کردن بستر صادرات انجیر، انار و پسته و کاهش تعرفه گمرکی این محصولات.

- تذکر قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس به وزیر بهداشت و درمان: تسریع در تکمیل اورژانس بیمارستان نوشهر که پیمانکار آن اراده ای برای اتمام پروژه ندارد.

- تذکر محمدرضا بادامچی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به وزیر کشور: ساماندهی مسیر تردد موتورسیکلت ها در کلانشهرها به ویژه تهران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور