مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 14:462019-10-14سياسي

صدور مکانیزه گواهی عدم سوء پیشینه در فارس


زمان صدور اخذ گواهی عدم سوء پیشینه برای فعالان اقتصادی فارس از دو هفته به 24 ساعت کاهش یافت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز فارس، رییس کل دادگستری استان فارس گفت: برای رونق تولید، بهبود ارائه خدمات و تکریم فعالان اقتصادی، روند صدور اخذ گواهی عدم سوء پیشینه در استان فارس اصلاح و به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی واگذار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی افزود: با این روش فرایند صدور اخذ گواهی عدم سوء پیشینه برای فعالان اقتصادی از دو هفته به 24 ساعت کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: در گذشته تمام متقاضیان در شیراز و استان فارس می بایست با حضور در دفاتر منتخب پستی و در شهرستان ها با مراجعه به مرکز تشخیص هویت ناجا نسبت به انگشت نگاری اقدام می کردند و پس از انجام مراحل اداری اصل مدرک توسط اداره پست به آدرس ارائه شده متقاضی ارسال و این فرایند موجب اطاله زمان می شد.

رییس کل دادگستری استان فارس گفت: در روش جدید متقاضیان می توانند با ارائه کارت ملی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان، نسبت به اخذ این گواهی اقدام کنند و دارندگان کارت بازرگانی و عضو اتاق بازرگانی فارس برای دریافت گواهی سوء پیشینه نیاز به حضور فیزیکی نداشته و می توانند از سیستم مکانیزه این اتاق نیز استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مکانیزه گواهی عدم سوء پیشینه در فارس

صدور مکانیزه گواهی عدم سوء پیشینه در فارس